نحوه اولویت بندی ایجاد بک لینک ها

همه می دانیم که ساختن لینک میتواند موثر باشد. در عین حال ایجاد بک لینک فرآیندی رعب آور و بسیار حساس می باشد که در بعضی مواقع جواب معی خواهد داد. در این مقاله چهارچوبی را ایجاد کرده ایم تا بتوانید روند ساخت بک لینک را برای خود هم تیم ها و حتی کارآموزان خود یاد بگیرید.

امروز میخواهیم در مورد اولویت بندی فرصت های ایجاد بک لینک ها خود صحبت کنیم. این مورد برای بسیاری از بارازیابان و سئوکاران چالش بزرگیست زیرا ایجاد لینک می تواند دلهره آور به نظر برسد. بنابراین دانستن چگونگی شروع کار دشوار است و چگونه می توانید یک سیستم پایدار و مفید برای انجام آن بسازید؟ این چیزی است که امروز می خواهم با شما در میان بگذارم.

مرحله 1: اهداف خود را با ارزش بالقوه بک لینک ها مرتبط کنید. با این کار شما قدم اول جهت ایجاد بک لینک را برداشته اید. اهداف SEO خود را به دلایلی که ایجاد لینک می کنید گره بزنید. حتما دلیلی برای انجام این کار دارید. معمولا به یکی از 5 دلیل زیر شما ایجاد بک لینک می کنید. تقریبا دلیل های دیگری وجود دارد که مهمترین آن ها این 5 مورد می باشد.

الف) برای کلمه کلیدی X رتبه بالاتری داشته باشید. شما سعی می کنید پیوندهایی را که به صفحه خاصی در سایت شما اشاره می کند ، دریافت کنید که حاوی یک متن لنگر خاص است ، تا بتوانید برای آن رتبه بهتری کسب کنید. اکثریت سئوکاران به این دلیل لینک سازی انجام می دهند.

ب) شما می خواهید اتوریتی رتبه بندی یک دامنه خاص ، وب سایت خود یا شاید ساب دامین وب سایت خود یا زیر پوشه ای از وب سایتی را پرورش دهید. Google نوعاً برخی از ملاحظات جداگانه را برای پوشه ها و زیر دامنه های مختلف در نظر گرفته است. بنابراین شما ممکن است در تلاش باشید به بخش های مختلف لینک دهید تا به رشد آن کمک کند. در واقع شبیه به مورد اول می باشد اما وما نیازی به پیوند دهی مستقیم به url نیست. در واقع به برندینگ و شهرت دهی صنعت و برند شما کمک خواهد کرد. شما دامنه ای با .com داشته اید اما در عین حال میخواهید دامنه با پسوند .ir و یا .org نیز ایجاد کنید.

ج) ارسال ترافیک باارزش و واقعی از صفحاتی با رتبه ی بالاتر. در مواردی شما از سایت هایی با رتبه بالاتر لینک دریافت کرده اید که به سایت شما ارجاع شده است اما از دسته نوفالو می باشد و بر رتبه دهی سایت شما تاثیری ندارد. اگر سایتی که به شما لینک داده دارای بازدید بالایی داشته باشد به دلیل بنر تبلیغاتی و یا جاوااسکریپت میتواند از طریق لینک بازدیدکنندگان واقعی به سایت شما ارسال کرده و باعث افزایش ترافیک ورودی شما خواهد بود. در بعضی موارد این کاربران به مشتریان شما تبدیل خواهد شد و موجب ارتقا و برند شده و دیده شدن صنعت و سایت شما خواهد شد.

د) رشد اقتدار موضوعی . بدین معنی که من در این موضوع که در اینجا کلمه کلیدی نامیده می شود اقتدار و بازدید کافی ندارم لطفا به من لینک دهید تا بتوانم خود را حداقل به گوگل و با افزایش رتبه به کاربرانخودم را اثبات کنم. من هنوز در این کلمه کلیدی مانند فروش مبل در فضای اینترنت تاثیر گذار نبوده ام و اکر بتوانید با دادن لینک به من کمک کنید میتوانم خود را به گوگل و کاربران بشناسانم. میتوانید در قسمتی از سایت تان این مورد را اضافه کنید البته نه به اجبار.

ه) سوشال میدیا یا شبکه های اجتماعی ازتصاویر دیدنی یا کاربردی همراه با لینک سایت قرار میدهم تا مخاطبان واقعی با احساس نیاز سراغ سایت من بیایند. ازجمله سایت های رسانه های اجتماعی مانند product hunt، reddit، فیس بوک یا از افرادی که دارای صفحه های شخصی با کاربران و بازدیدکنندگان بالا هستند بخواهیم بنر همراه با لینک را در پیج شخصی گذاشته و به ارسال ترافیک به سایت ما کمک کنند.

مرحله 2:

احتمال اینکه بک لینک ایجاد شده بر هدف شما تأثیر بگذارد را تخمین بزنید. من از شما می خواهم درصد احتمال اینکه بک لینک به صفحه یا بخش سایت شما کاربر یا رتبه انتقال دهد را تخمین بزنید.  این متکی بر یکسری قضاوت های مختلف است.

شما می توانید انتخاب کنید که آیا میخواهید همه ی موارد را در یک عدد واحد از 0 تا 10 تخمین بزنید یا همه ی ویژگی ها در یکجا برای شما ارزش گذاری شوند. جایی که 0 اصلاً با ارزش نیست و 10 فوق العاده ، فوق العاده با ارزش است. یا حتی می توانید مجموعه ای از این معیارها را در نظر بگیرید و در واقع مستقیماً از آنها استفاده کنید ، بنابراین مواردی مانند اتوریتی و اقتدار دامنه ، یا اتصال دامنه های اصلی به URL موردنظر ، یا اتوریتی صفحه، اهمیت و ارتباط محتوا. می توانید بپرسید: آیا این یک لینک nofollowed یا لینک فالو است؟ آیا انکرتکستی که برای من مهم است در این لینک تاثیری بر سایتم خواهد داشت و این دو سایت ارتباط صنعتی و موضوعی دارند؟ آیا امکان ارسال ترافیک واقعی به سایت من خواهد داشت؟

اگر جواب شما به این موارد مثبت است ، این باعث می شود که در نظر ما بارارزش شده و  بگویید ، "انتخاب خود را یافتم  واین لینک حاوی قدرت بالایی خواهد بود. انکرتکست های مرتبط و باارزشی خواهم داشت. ترافیک خوبی برای من ارسال خواهد کرد. لینک follow خواهد بود. اهمیت و ارتباط موضوعی بالایی خواهد داشت.  من قصد دارم به این لینک 10 بدهم. یا ممکن است اینگونه نباشد.

سپس می خواهید در مورد صفحه ای از سایت که می خواهد به صفحه ای از سایت شما لینک بدهد سوال بپرسید. آیا این صفحه ای که  روی آن انکرتکست سازی و لندینگ پیج لینک کرده اید انتخاب درستی بوده است؟ اگر نظرتان منفی است نمره منفی به این انتخاب دهید. آیا اهمیت و ارتباط بالایی دارد؟ اگر اینگونه نباشد ، ممکن است لازم باشد برخی تغییرات در لینک یا مسیر لینک را تغییر دهید. آیا خطری در اطراف لینک مشاهده می کنید؟

مرحله 3: ایجاد یک صفحه از اولویت بندی ها

سپس مرحله سوم ، شما یک صفحه ازاولویت بندی ایجاد کنید. بنابراین شما با در نظر گرفتن اهداف خود، خواهید فهمید کدام لینک یا لینکها شما را به هدف موردنظر نزدیک تر خواهند کرد. شما هدف و صفحه ای جهت میزبانی لینک در سایت خود دارید. شانس خود را برای کسب این لینک بدست آورده اید. این چیزی خواهد بود که شما تخمین می زنید ، و با گذشت زمان در این برآورد بهتر و بهتر خواهید شد.

مشابه با ارزش لینک.  ما در اینجا در مورد استفاده از عدد 10 از 10 صحبت کردیم. شما می توانید در این ستون این کار را انجام دهید، یا می توانید یک دسته از این معیارها را در نظر بگیرید و در صورت تمایل ، همه آنها را در صفحه قرار دهید.

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

... انسانم آرزوست شبکه گردشگری ، تفریحی ، خبری وبلاگ رسمی سایت dozdgiriran.ir ARMY&BTS سامیار قدس دلنوشته خرید وفروش سرویس روتختی لحافملحفه مرکز جامع توانبخشی معلولین ذهنی زیر 14 سال کیهان سمنان فرکتال هنر ورزش مناسب کودک بال آهنی